نویسنده = سید جلال موسوی بازرگان
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران

دوره 2، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 15-21

سید جلال موسوی بازرگان؛ زهرا ناد علی پور؛ افسانه پورجم علویجه


مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن

دوره 2، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 31-41

علی حسنی؛ احسان نیرومند؛ سید جلال موسوی بازرگان


عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 1-38

علی حسنی؛ سید جلال موسوی بازرگان؛ محمد قادری نیا