برائمی، ملیحه، نایبزاده، شهناز و طباطبایی، سیدمحمد (1398). بررسی تأثیر مفهوم برند و مهارت بر ارزش ویژه (مورد مطالعه: برند گوشی سامسونگ)، مجلهٔ کار و جامعه، (235)، ۴۲-۵۵.
بیات، روحاللّه، فضلی، صفر و مرندی، مهسا (1392). بررسی عوامل مؤثر بر تصویر برند مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی (مورد مطالعه: شهر قزوین). مجلهٔ مطالعات اجتماعی گردشگری، 2(3)، ۱۲۲-۱۳۸.
تقیپوریان، محمدجواد، یزدانی، رضا و آقاییفر، محمد زمان (1397). نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران (مطالعهٔ موردی: گردشگران غرب استان مازندران). نشریهٔ گردشگری شهری، ۵(4)، 37-۵۰.
جعفری، وحیده، نجارزاده، محمد و کیانی فیضآبادی، زهره (1396). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژهٔ برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه). برنامهریزی و توسعهٔ گردشگری، 6(20)، 75-93.
جلالیان، سیداسحاق (1397). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژهٔ برند در مقصد گردشگری (مطالعهٔ موردی: شهر مریوان). نشریهٔ گردشگری شهری، ۵(4)، 73-86.
درزیان عزیزی، عبدالهادی و زارعپور، زینب (1394). عوامل مؤثر بر نگرش تعمیم برند و تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکننده. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 14(22)، 159-174.
شیرمحمدی، یزدان، دارابی، غزاله و هاشمی باغی، زینب (1396). اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی (مطالعهٔ موردی: شهر تهران). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 12(39)، 95-121.
شیرمحمدی، یزدان، هاشمی باغی، زینب و شاهسون، نسترن (1397). تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فنّاوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژهٔ برند گردشگری سلامت. گردشگری و توسعه، ۷(1)، ۱-۱۹.
شیرمحمدی، یزدان و عابدی، فرزانه (1398). بررسی تأثیر تبلیغات بر تمایلات رفتاری گردشگران در شبکههای اجتماعی. مطالعات توسعهٔ اجتماعی ایران، ۱۱(2)، ۹۹-۱۱۹.
شیرمحمدی، یزدان، جلالیان، اسحاق، هاشمی باغی، زینب و ترکاشوند، سعید (1398). بررسی تأثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج). برنامهریزی و توسعهٔ گردشگری، 8(31)، 147-161.
شیرمحمدی، یزدان، جلالیان، سید اسحاق و منصوری، سمانه (1399). اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آنها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری (مطالعهٔ موردی: شهر تهران). نشریهٔ گردشگری شهری، ۷(2)، ۳۷-۵۰.
قاسمی، مهدیه و نجارزاده، محمد (1394). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیهٔ شفاهی به دیگران (مطالعهٔ موردی گردشگران ورودی شهر اصفهان). نشریهٔ گردشگری شهری، 2(2)، 153-165.
مطهرینژاد، فاطمه، صمدی، سعید، طولابی، زینب و پوراشرف، یاساناللّه (1393). بررسی رابطهٔ بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: لوازم خانگی برقی). مدیریت بازاریابی، 9(23)، 127-147.
مؤمنی، طلعت، خیری، دوستمحمد و صابری حکمی، مرتضی (1399). بررسی تأثیر تجربهٔ حسی برند بر تعهد عاطفی مشتریان و ارزش ویژهٔ برند شرکت مواد غذایی خلیجفارس. فصلنامهٔ رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، ۴(27)، ۶۲-۸۱.
Aker, D. A. (1991). Maneging Brand Equity. New York: Free Press Buisness
Bleier, A., Harmeling, C. M., & Palmatier, R. W. (2019). Creating effective online customer experiences. Journal of Marketing, 83(2), 98-119.
Brakus, J. J., Schmitt, B. H., & Zarantonello, L. (2009). Brand experience: what is it? How is it measured? Does it affect loyalty?. Journal of marketing, 73(3), 52-68
Chiang, L. L. L., & Yang, C. S. (2019). Does country-of-origin brand personality generate retail customer lifetime value? A Big Data analytics approach. Technological Forecasting and Social Change, 130, 177-187.
Coelho, P. S., Rita, P., & Santos, Z. R. (2018). On the relationship between consumer-brand identification, brand community, and brand loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services, 43, 101-110
Das, G., Agarwal, J., Malhotra, N. K., & Varshneya, G. (2019). Does brand experience translate into brand commitment?: A mediated-moderation model of brand passion and perceived brand ethicality. Journal of Business Research, 95, 479-490.
Ding, G. W., Wang, L., & Jin, X. (2019). AdverTorch v0. 1: An adversarial robustness toolbox based on pytorch. arXiv preprint arXiv:1902.07623.
Hays, S., Page, S. J., & Buhalis, D. (2013). Social media as a destination marketing tool: Its use by national tourism organisations. Current Issues in Tourism, 16(3), 211–239.
Illouz, E. (Ed.). (2018). Emotions as Commodities: Capitalism, Consumption and Authenticity. Routledge.
Jiménez-Barreto, J., Rubio, N., & Campo, S. (2020). Destination brand authenticity: What an experiential simulacrum! A multigroup analysis of its antecedents and outcomes through official online platforms. Tourism Management, 77, 104022.
Jimenez-Barreto, J., Sthapit, E., Rubio, N., & Campo, S. (2019). Exploring the dimensions of online destination brand experience: Spanish and North American tourists' perspectives. Tourism Management Perspectives, 31, 348-360.
MacCannell, D. (1973). Staged authenticity: Arrangements of social space in tourist settings. American Journal of Sociology, 79(3), 589-603.
Mura, P., Tavakoli, R., & Sharif, S. P. (2018). ‘Authentic but not too much’: exploring perceptions of authenticity of virtual tourism. Information Technology & Tourism, 17(2), 145-159.
Reisinger, Y., & Steiner, C. J. (2016). Reconceptualizing object authenticity. Annals of Tourism Research, 33(1), 65-86.
Shirmohammadi, Y., & Abyaran, P. (2020). Brand Image of Mystical Spiritual Tours and Tourists’ Satisfaction and Quality of Life. International journal of Tourism, Culture & Spirituality, 4(2), 165-195.
Shirmohammadi, Y., & Hashemi Baghi, Z. (2021). The Effect of Literary Tourism on Increasing Re-Visits to Tourism Destinations through Spirituality and Authenticity. International journal of Tourism, Culture & Spirituality, 5(1), 13-36.
Sweeney, J. & Swait, J. (2008). The effect of brand credibility on customer loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services, 15(1), 179-193
Tavakoli, R., & Mura, P. (2018). Journeys in Second Life’–Iranian Muslim women's behaviour in virtual tourist destinations. Tourism Management, 46, 398-407.