اخوانفر، امیر، مقصودی گنجه، یاسر، وظیفهخواه، سمیه و عاقلی، میثم (1397). بررسی رابطۀ کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراکشده، رضایت دانشجویان و تصویر ذهنی برند. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 2(6)، 49-68.
امانی، جواد، خضری آذر، هیمن و محمودی، حجت (1391). معرفی مدلیابی معادلات ساختاری به روش حداقل مجذورات جزئی (PLS-PM) و کاربرد آن در پژوهشهای رفتاری. مجلۀ برخط دانش روانشناسی، (1)، 41-55.
امیری عقدایی، سیدفتحالله، ترکی، لیلا و نادری، معین (1400). رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیلکنندۀ هزینههای تعویض بانک). مطالعات رفتار مصرفکننده، 8(4)،233-250.
باقری قلعه جوقی، صدیقه، رحیمنیا، فریبرز و کاظمی، مصطفی (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر مشهد. کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، تهران.
بهاری، جعفر، فراهانی، بنفشه، بهاری، شهلا، بذله، مرجان و بهاری، حامد (1396). بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهر تبریز). جغرافیا و مطالعات محیطی، 6(23)، 25-40.
پوراشرف، یاسانالله و احمدی الوار، زهرا (1396). بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده مشتری. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 9(18)، 189-216.
توکلی، احمد، کفاشپور، آذر و نیکو، حسین (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات درکشده بر وفاداری مشتری بهواسطهی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر هزینههای جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد. پژوهشهای مدیریت راهبردی، 23(65)، 185-207.
حیدرزاده، کامبیز، نجفی، کبری و حسینی، سیدعلی (1396). تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. مطالعات مدیریت گردشگری، 12(40)، 1-12.
حیدری چیانه، رحیم و احمدیان، مهدی (1398). تحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلان شهر تبریز. گردشگری شهری، 6(4).
داوری، علی و رضازاده، آرش (1393). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLC. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
دلافروز، نرگس، قلیپور سلیمانی، علی و گلی، آرمین (1396). بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان. مدیریت توسعه و تحول، 29-39.
رامینمهر، حمید و چارستاد، پروانه (1395). روش تحقیق کمّی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (نرمافزار لیزرل). تهران: انتشارات ترمه.
رحیمنیا، فریبرز و باقری، صدیقه (1395). رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت(مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد). مدیریت برند، 3(1)، 172-151.
رضوانی، مهران، رضایی، مرضیه و تنهاپور، کوروش (1399). مدل وفادارسازی مشتریان در سازمانهای نوظهور مبتنی بر شبکۀ عصبی مصنوعی (مطالعۀ موردی بانکهای خصوصی نوظهور). تحقیقات بازاریابی نوین، 10(36)، 63-82.
عسگرنژاد نوری، باقر، نعمتی، ولی و قلیزاده ناطق، عباس (1398). تأثیر ارزش درکشده بر تصویر ذهنی از مقصد، رضایت و وفاداری گردشگران پزشکی (مطالعۀ موردی: شهر اردبیل). سلامت و بهداشت اردبیل، 10(1)، 34-49.
فرزین، میلاد، فانی، مجید و صادقی، مرضیه (1399). بهکارگیری ابعاد ارزش ویژۀ برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان. مدیریت و کسبوکار، 12(45)، 226-245.
قلیزاده، همت و سربندی، شادی (1399). ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان. بررسیهای بازرگانی، 18(103)، 101-113.
محسنین، شهریار و اسفیدانی، محمدرحیم (1396). معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی بهکمک نرمافزار Smart-PLS. تهران: کتاب مهربان نشر.
موسویجد، سیدمحمد، شافعی، رضا، شریفی، محمد و محمدی، حیدر (1397). بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان هتلهای استان کردستان. جغرافیایی فضای گردشگری، 7(27)، 111-129.
موسیخانی، محمد (1391). ارائۀ مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی). مدیریت بازرگانی، 4(12).
نگهبان، نیلا و وهابزاده، شادان (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری بر وفاداری مشتریان با میانجیگری کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بانک توسعۀ صادرات تهران). کنفرانس ملی اندیشههای نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری، مطالعات حقوقی و اجتماعی، تهران.
نوربخش، سیدکامران و رستمی، نفیسه (1395). شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعۀ موردی شعب مؤسسۀ اعتباری توسعه). مدیریت کسبوکار، 7(27)، 65-80.
هوشمندی، سارا، وکیلی منفرد، امین و دریکوند، انیس (1399). اثر کیفیت خدمات ارائه شده بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بانکهای پاسارگاد و آینده، اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت.
Ahmad, M. A., Mourshed, M., & Rezgui, Y. )2017(. Trees vs Neurons: comparison between random forest and ANN for high-resolution prediction of building energy consumption. Energy Build, 147, 77-89.
Al-hawari, M. A. (2015). How the personality of retail bank customers interferes with the relationship between service quality and loyalty. International Journal of Bank Marketing, 33(1), 41-57.
Bromley, B. (2011). Relationship between personal and corporate reputation. European Journal of Marketing, 35(3/4), 316-334.
Brucal, S., Cris Corpuz, I. A., & Raul, D. (2022). Role of Service Quality, Price, and Firm Image on Customer Satisfaction in Philippine Accounting Firms. Journal of Risk and Financial Management, 15(2), 75.
Chin, W. W., Marcolin, B. L., & Newsted, P. R. (2003). A partial least squares latent variable modeling approach for measuring interaction effects: Results from a Monte Carlo simulation study and an electronic-mail emotion/adoption study. Information systems research, 14(2), 189-217.
Chochoľáková, A., Gabčová, L., Belás, J., & Sipko, J. (2015). Bank Customers satisfaction, Customers Loyalty and Additional Purchases of Banking Products and Services: A Case Study from the Czech Republic. Economics and Sociology, 8, 82-94.
Farris, P. W., Bendle, N. T., Pfeifer, P. E., & Reibstein, D. J. (2010). Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of marketing research, 18(1), 39-50.
Jin, N., Lee, S., & Lee, H. (2015). The effect of experience quality on perceived value, satisfaction, image and behavioral intention of water park patrons: New versus repeat visitors. International journal of tourism research, 17(1), 82-95.
Henseler, J., Ringle, C. M., & Sinkovics, R. R. (2009). The use of partial least squares path modeling in international marketing. Advances in international marketing, 20, 277-319.
Hsieh, A. T., & Li, C. K. (2018). The moderating effect of brand image on public relations perception and customer loyalty. Marketing Inteligence & Planning, 26(1), 26-42.
Hulland, J. (1999). Use of partial least squares (PLS) in strategic management research: a review of four recent studies. Strategic Management Journal, 20(2), 195-204.
Kotler, P., & Keller, K. L. )2009(. Marketing Management, A South Asian Perspective. New Delhi, India.
Lovelock, C. H., & Wirtz, J. (2004). Services Marketing People, Technology, Strategy. NewJersey: Prentice Hall.
Merkert, R., & Pearson, J. )2015(. A non-parametric efficiency measure incorporating perceived airline service levels and profitability. Journal of Transport Economics Policy, 49(2), 261-275.
Murali, S., Pugazhendhi, S., & Muralidharan, C. (2016). Modelling and investigating the relationship of after sales service quality with customer satisfaction, retention and loyalty–a case study of home appliances business. Journal of retailing and consumer services, 30, 67-83.
Nyadzayo, M. W., & Khajehzade, S. (2016). The antecedents of customer loyalty: moderated mediation model of customer relationship management quality and brand image. Journal of Retailing & Consumer Services, 30, 262-270.
Oliver, R. L. (1999). Whence consumer loyalty?. Journal of marketing, 63(4_suppl1), 33-44.
Osman, Z., Mohamad, L., & Khuzaima, M. R. (2015). An Empirical Study of Direct Relationship of Service Quality, Customer Satisfaction and Bank image on customer Loyalty in Malaysian Commercial Banking Industry. American Journal of Economics, 5(2), 168-176.
Prentice, C., & Loureiro, S. M. C. (2017). An asymmetrical approach to understanding configurations of customer loyalty in the airline industry. Journal of Retailing and Consumer Services, 38(1), 96-107.
Putra, W. J. A., & Putri, D. P. (2019). The mediating role of relationship marketing between service quality and customer loyalty. Journal of Relationship Marketing, 18(3), 233-245.
Rahim, H., Amjad Al, N., & Yomna, K. H. (2014). Service quality and customer satisfaction of a UAE- based airline: An empirical investigation. Journal of air transport management, 42, 167-175.
Singh, B. (2018). Conceptualizing and measurement of consumer based brand equity for airlines. Indian Journal of Market, 48(9), 1-25.
Singh, B. (2021). Predicting airline passengers’ loyalty using artificial neural network theory. Journal of Air Transport Management, 94, 102-118.
Susanna, H. (2014). Managing customer loyalty in the automobile industry, Department of Business Administration and Social Science.
Taylor, S. A., Celuch., K., & Goodwin, S. (2014). The importance of brand equity to customer loyalty. Journal of Product & Brand Management, 13)4(, 217-227.
Vera, J., & Trujillo, A. (2013). Service quality dimensions and superior customer perceived Value in retail banks: An empirical study on Mexican consumers. Journal of Retailing and Consumer Services, 20(6), 579-586.
Yu, W., & Ramanathan, R. (2015). An empirical examination of stakeholder pressures, green operations practices and environmental performance. International Journal of Production Research, 53(21), 6390-6407.