ابزری، مهدی؛ رنجبریان، بهرام؛ فتحی، سعید و قربانی، حسن، (1390)، " تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری"، نشریه چشم انداز مدیریت، شماره 31، ص 25-42.
بابایی، علی اکبر، خلیلی عراقی، مریم و یقین لو، مهرانگیز، (1381)، " توانا سازی کارکنان، سرمایه گذاری بی جایگزین"، مجله تدبیر، شماره 129.
بختیارى، حسن و احمدى مقدم، اسماعیل، (1389)، " نقش راهبردهاى مدیریتى در توانمند سازى مدیران "، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامى، سال پنجم، شماره 1، ص 39-53.
خردمند، ابراهیم و ناظم، فتاح، (1389)، " بررسی رابطه بین فرهنگ سارمانی و عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال"، نشریه فراسوی مدیریت، ص 159-181.
شریفزاده، فتاح و محمدی مقدم، یوسف، (بهار 1388)،" عوامل سازمانی موثر بر عملکرد کارکنان مبارزه با قاچاق کالای فرماندهی انتظامی استان هرمزگان"، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، سال چهارم، شماره1، ص 52-72.
عزیزی، شهریار؛ جمالی، شهرام و صناعی، ایمان، (1391)، " ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی)"، مجله مدیریت بازرگانی، شماره 11، ص 89-104.
طباطیایی، مهدی و اخوان، نیما، (1389)، " بررسی ارتباط بازاریابی درونی و کیفیت خدمات(مطالعه موردی بانک کشاورزی"، همایش ملی مدیریت و رهبری در سازمان های ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اصفهان، ص 1-21.
یونسی فر، سید محمد؛ صنایعی، علی و شاهینی، آرش، (1391)، "میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد"، مجله مدیریت و بازاریابی، شماره 16.ص 99-109.
Ahmed, P. Rafiq, M, and Saad, N. (2003), "Internal marketing and the mediating role of organizational competencies", European journal of marketing, 37 (9), 1221-1241.
Bansal, H. and Morris, B. (2001). "The impact of internal marketing activities on external marketing outcomes", journal of quality management, 6 (1), 61-67.
Cahil, D.J. (1996). " Internal marketing: your company’s next stage of growth". New York, The Haworth press.
Debra, F. (2002). " Expanding paradigms in providing internal service" ,Journal of managing service quality, 12(2), 87-99.
Gounaris, S. Vassilicopoulou, A. and Chatzipanagiotou, K. (2010). "Internal market orientation: a misconceived aspect of marketing theory", European journal of marketing, 44 (11), 1667-1699.
Gronroos, C. (2000). "Service management and marketing: a customer relationship management approach",Second edition, John Wiley.
Johnson, E. M. & Seymour, D. T.(1985)." The impact of cross selling on the service encounter in retail banking in Czepiel" . Lexington, Lexington books, 225-239.
Lings, I. & Greenly, G. (2010). " Internal market orientation and market-oriented behaviors", Journal of service management, 22(4), 661-672.
Rafig, M., & Ahmad, P.(2000)."Advances in internal marketing concepts" , Journal of service marketing,14(6),449-462.
Sanchez-Hernandez, M. Miranda, F.(2011)." Linking internal market orientation and new service performance", European journal of innovation management, 2(14),207-226.
Seyedjavadin, S,R. Rayej, H.Yazdani, H. Estiri, M. And Aghamiri, S,A.(2012). "How organization citizenship behavior mediates between internal marketing and service quality: the case of Iranian gas company", International journal of quality and reliability management,5 (29),512-530.
Tortosa,V. Moliner, M. and Sanchez, j. (2009). "International market orientation and its influence on organizational performance", European journal of marketing, 43 (11), 1435-1456.