منابع
امین بیدختی، علی اکبر؛ مجتبی زرگر، و ماشاالله -
نظری، 1311 ، آمیخته بازاریابی راهبردی در صنعت
، گردشگری"، مجله مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 3
- . صص 11 61
اسمیت ملانی و همکاران، 1311 ، مفاهیم کلیدی -
در مطالعات گردشگری، جعفر باپیری، تهران: انتشارات
مهکامه.
بیات، ابوذر، 1317 ، نقش عناصر آمیخته بازاریابی -
سبز در پایداری زیست محیطی خدمات گردشگری،
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش –
بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور.
تولایی، سیمین، 1316 ، مروری بر صنعت -
گردشگری، دانشگاه تربیت معلم، تهران.
جعفری، حمیدرضا و همکاران، 1316 ، محدوده -
یابی سپر حفاظتی با تجزیه و تحلیل مشخصه های
آلاینده به کمک GRS و RS در تالاب میانکاله"، مجله
- . محیط شناسی، سال 33 ، شماره 11 ، صفحات 55 61
چراغی، سعید و نوشین ساطعی، 1311 ، پرنده -
نگری در ایران، مؤسسه طبیعت گردی تمدن زاگرس،
تهران.
- ، ضیایی، محمود و مژگان تراب احمدی، 1312
شناخت صنعت گردشگری با رویکرد سیستمی، نشر علوم
اجتماعی، تهران.
ضیایی، محمود و روزبه میرزایی، 1311 ، چالش -
های مدیریتی و توسعه گردشگری در مناطق تحت
حفاظت سواحل جنوبی دریای خزر، فصلنامه مطالعات
. جهانگردی، شماره 17
کاتلر فیلیپ و آرمسترانگ گری 1311 ، اصول -
بازاریابی، ترجمه: علی پارسائیان، نشر ادبستان، تهران.
وثوقی، لیلا و نرگس شمسی، 1311 ، ارزیابی -
عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز، فصلنامه
مطالعات مدیریت گردشگری، سال دهم، شماره 32 .
-Ballantyne Roy and Jan Packer, (2013), Ecotourism: Themes and Issues, International Handbook on Ecotourism, Edward Elgar, UK.
-Conradie, Nicolene (2010), International Market Potential of Avitourism in SouthAfrica, Thesis for Master in Commerce, University of South Africa.
-Das. M & Chatterjee. B, 2015, Ecotourism: A panacea or a predicament? Tourism Management Perspectives.
-Garrison Bob & et al (2005), Development and Marketing Strategies for Birding and Wildlife Tourism In the Greater Reno Nevada Region, Nature Tourism Planning.
-Green Ronda & et al (2010), Practices, Needs and Attitudes of Birdwatching Tourists in Australia, The Sustainable Tourism Cooperative Research Centre.
-Hager Sara & et al (2008), Cultural Impacts on Manufacturing Swedish Companies' Marketing Mix in Germany, Bachelor thesis in Marketing, University of Gothenburg.
-Hernández Mogollón & et al (2011), Development and Commercialization of Bird watching Tourism in Extremadura, Cuadernos de Turismo, N.28, PP. 243-245.
-Jaddou Alhroot & et al (2007), Marketing of A Destination Jordan as A case Study, Thesis for a Degree of Doctor of Philosophy, The University of Huddersfield.
-Lu Weilin & et al (2012), Ecotourism experiences reported online, Department of Tourism, Recreation, and Sport Management, Tourism Management, NO. 33.
-Moore peter, 2006, Bioms of the Earth: Wetlands, Chelsea House Publishers.
-Rabun, Sheila J. (2011), Birding and Sustainability at The Arcata Marsh and Wildlife Sanctuary, Thesis for Master of Arts, University of Oregon.
-Rattanakitrungrueang, S, (2007), A Study of Marketing Mix Factors Influencing Tourist's Tourism Destination to Travel to Sukhothai, Thesis for Master of Business Administration in Management, Shinawatra University.
-Sekercioglu, Cagan H. (2002), Impacts of bird watching on human and avian communities, Environmental Conservation, N. 29, PP 282–289.
-Simango,.S, (2011), The Evolution, Structure and Market for Birding Tourism South Africa, Thesis for Master of Arts in Tourism, University of the Witwatersrand.
- Steven. R & Jones.D, 2016, Encyclopedia of Tourism, p: 103.
-Vas, Krisztian (2012), Birding Trail Development from a Tourism Planning Perspective, of Environmental Studies in Geography, University of Waterloo.
-Williams,. Ch(2010), Marketing Process of Hotel Services, Bachelor' thesis, Uuniversity of Applied Sciences.
-Wong Hon Chung, S (2009), Birdwatching Tourism and the Possibility of Developing Cross-border Birdwatching in Hong Kong and China, MA Thesis in Environmental Management, The University of Hong Kong.
-Xie, Philip F. (2012), Socio-economic Impacts of Birdwatching along Lake Erie, Made available by Ohio Sea Grant as OHSU-TS-061 as a result of project.