آبتین، عبدالعزیز نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
آخوند نژاد، آرمان اهمیت اقدامات سبز کسب و کار گردشگری در ادراک مشتری از تصویر سبز:کیفیت تجربه و وفاداری [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 73-79]
آروند، پونه اثرات گردشگری مذهبی بر توسعه اقتصاد محلی(مورد مطالعه:روستای امام زاده هاشم:دهستان سراوان شهرستان رشت) [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 76-91]
آقا میری، سید امید تعیین راهبردهای توسعه ی پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات در راستای اهداف سند چشم انداز این صنعت [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 73-86]
آقامیری، سیدسعید شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
آهنگران، جعفر اثرات خشک شدن دریاچه ارومیه بر گردشگری روستایی)مورد مطالعه، روستاها و بنادر ساحلی ارومیه( [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 17-29]
آهنگران، جعفر تأثیر سرمایۀ رابطهای ادراکشده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
آهنگران، جعفر تأثیر رفتارهای فراغتی در کیفیت زندگی ذهنی ـ ادراکی سالمندان مطالعۀ موردی سالمندان شهر تهران [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 59-78]
آهنگران، جعفر شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
ا
ابراهیمی، مهدی بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 27-37]
اپرا جونقانی، الهام آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
احسانی، امیر نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
احمدی، رضا نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
احمدیان، آیدا تحلیل نقش بازارهای سنتی ایران در جذب گردشگران خارجی(نمونه موردی:بازار بزرگ تهران) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 9-23]
اخشابی، مجید آسیبشناسی گردشگری موسیقی در ایران [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 197-210]
اخلاقی، محمدرضا راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
اذانی، مهری بررسی گردشگری شهری اصفهان با استفاده از مدل ترکیبیSWOT-ANP مطالعه موردی محله های جلفا و بیدآباد [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 59-72]
اربابی، حسین راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
ارشادی، روح اله شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
اروجی، حسن واکاوی توسعۀ گردشگری شهر شیراز با رویکرد تابآوری با استفاده از مدل متاسوات [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 145-168]
اسماعیلی مهیاری، مصطفی مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
اسمعیلی، فضلاله تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
اصغری زمانی، اکبر تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
امانپور، سعید سطح بندی زیرساختهای گردشگری در استان کرمان با استفاده از رگرسیون وزنی جغرافیایی) GWR ) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 50-66]
امیریان، سهراب تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
امینی کرج آباد، مهسا عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
اهنگران، جعفر نقش امکانات تفریحی شهری در افزایش مدت توقف زائران)مطالعه موردی: شهر قم( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 51-63]
اویسی، لیلا شناسایی و اولویتبندی عوامل توانمندساز زنان در صنعت گردشگری سلامت استان یزد [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 131-144]
اویسی، محمدامیر شناسایی و اولویتبندی عوامل توانمندساز زنان در صنعت گردشگری سلامت استان یزد [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 131-144]
ایرانی، حمیدرضا مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
ایمانی خوشخو، محمد حسین مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
ایمانی خوشخو، محمدحسین اقتصاد گردشگری (مروری بر پیشینۀ تحقیق در خارج و داخل) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
ایمانی خوشخو، محمدحسین تحلیل اثرات اقتصادی گردشگری ورودی به شهرستان نور با استفاده از مدل گردش پولی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 39-52]
ایمنی قشلاق، سیاوش اثرات خشک شدن دریاچه ارومیه بر گردشگری روستایی)مورد مطالعه، روستاها و بنادر ساحلی ارومیه( [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 17-29]
ایمنی قشلاق، سیاوش اثرات گردشگری مذهبی بر توسعه اقتصاد محلی(مورد مطالعه:روستای امام زاده هاشم:دهستان سراوان شهرستان رشت) [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 76-91]
ب
بارعی، محجبه تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
باقر پور، فرزانه تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
باقری، فاطمه نقص رسانه های ارتباطی در ایجاد نگرش پایداری در صنعت گردشگری [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 53-77]
بهبودی، امید بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
بهبودی، امید بررسی پیشایندها و پیامدهای رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 21-38]
بهرامیان، سمیه ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 13-23]
بهروش، عباس پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
بیدخوری، علیرضا سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلانشهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
پ
پریچکانی، پروانه توسعه پایدار گردشگری و برنامه ریزی فضایی با استفاده از تمثیل هیدرا [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 31-38]
پورجم، افسانه تاثیر شکل گیری شبکه بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری )مورد مطالعه: آژانس های گردشگری فعال در سطح تهران( [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 40-48]
پورجم علویجه، افسانه تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]
پورجهان، ساره بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
پورذبیح سرحمامی، خدیجه کیفیسازی اوقات فراغت زنان و دختران در خانواده با رویکرد مبتنی بر فعالیتهای جسمانی و ورزشی [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 183-196]
پورشاطری، محسن شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگران خارجی به مناطق بیابانی و کویری )مطالعه موردی صادق آباد بافق [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 39-46]
پورنگ، علی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
ت
تقوایی، مسعود تحلیل فضایی ظرفیت های گردشگری استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 59-71]
ج
جاویدیان، عباس بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
جزائریان، نکیسا مدیریت و برنامه ریزی گردشگری ادبی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 55-60]
جلیلیان، لعیا بررسی گردشگری شهری اصفهان با استفاده از مدل ترکیبیSWOT-ANP مطالعه موردی محله های جلفا و بیدآباد [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 59-72]
جمشیدی، غلامرضا نقش رفتار تجاری فروشندگان صنایع دستی در بازاریابی مطلوب گردشگران خارجی(مطالعۀ موردی بازار فرش دستبافت تهران) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
جهانیان، منوچهر تحلیل نقش بازارهای سنتی ایران در جذب گردشگران خارجی(نمونه موردی:بازار بزرگ تهران) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 9-23]
جهانیان، منوچهر یافتن بهینه ترین مسیر گردشگری با استفاده از الگوریتم دیکسترا [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 31-40]
جهانیان، منوچهر عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاههای بومگردی مورد مطالعه: اقامتگاههای بومگردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
چ
چقاجردی، ایمان بررسی گردشگری شهری اصفهان با استفاده از مدل ترکیبیSWOT-ANP مطالعه موردی محله های جلفا و بیدآباد [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 59-72]
حبیبی، فاتح بررسی اثر توسعه گردشگری بر اشتغال و درآمد ساکنان محلی اورامان [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 69-82]
حبیبی، فاتح ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
حسنی، الیکا تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
حسنی، علی عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-38]
حسنی، علی مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
حسنی، علی راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
حسنی، علی عوامل مؤثر بر موفقیت زنجیره تأمین گردشگری سلامت، مورد مطالعه: شهر شیراز [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 169-181]
حسینی، سید علی راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
حسینی، سیدمحمدهاشم بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
حقیقت طلب، فاطمه نقش شاخص صلح در بهبود پیش بینی تقاضای گردشگری با استفاده از تکنیک بارومتریک [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 7-16]
حقیقی، محمد طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
خ
خاتمی، مهوش رابطه بین رضایت از اوقات فراغت و تاب آوری سالمندان؛ مطالعه موردی: سالمندان شهر تهران [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 39-57]
خاکسار آستانه، حمیده بررسی نقش وقف در خدمات رسانی به زائران و گردشگران شهر مشهد [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 47-53]
خدابخشی گرگانی، فاطمه تحلیل تاثیر گردشگری بر توزیع درآمد و کاهش فقر در ایران [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 41-57]
خداداد، مهدی تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
خزائی پول، مرتضی برآورد تابع تقاضای گردشگری با استفاده از رویکرد پنل دیتا (مورد مطالعه: ایران و کشورهای منتخب) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 7-19]
خزائی علی آباد، مینا عوامل مؤثر بر موفقیت زنجیره تأمین گردشگری سلامت، مورد مطالعه: شهر شیراز [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 169-181]
خسروی، ابوالفضل تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
خسروی منش، لیلا شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
خواجه پور، اکرم شناسایی و اولویت بندی زیرساختهای اماکن ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی، مطالعه موردی: اماکن ورزشی شهر جویبار [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 61-68]
خواجه پور، اکرم تحلیل جاذبه های گردشگری ورزشی استان خراسان رضوی با استفاده اش مدل ترکیبی SWOT و AHP [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 53-62]
خوشبین، تکتم سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلانشهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
د
داز، بی بی سارا اهمیت اقدامات سبز کسب و کار گردشگری در ادراک مشتری از تصویر سبز:کیفیت تجربه و وفاداری [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 73-79]
دانشمند، بهناز طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
درخشیده، حامد بررسی عوامل مؤثر بر توسعه نیافتگی صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 57-62]
درویش، فاطمه بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
درویشی، ابوالفضل تحلیل جاذبه های گردشگری ورزشی استان خراسان رضوی با استفاده اش مدل ترکیبی SWOT و AHP [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 53-62]
دهقان نیری، محمود اولویت بندی معیارهای صنعت گردشگری در میراث صنعتی معماری با استفاده ازتکنیک تصمیم گیری چندمعیاره (مورد مطالعه: منطقه ورسک) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 21-29]
ده یادگاری، سعید تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
دوستی، مرتضی تحلیل جاذبه های گردشگری ورزشی استان خراسان رضوی با استفاده اش مدل ترکیبی SWOT و AHP [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 53-62]
دوستی پاشا، مرتضی شناسایی و اولویت بندی زیرساختهای اماکن ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی، مطالعه موردی: اماکن ورزشی شهر جویبار [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 61-68]
دیلمی، سعید نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
راجی، زهرا شبکۀ مضامین موانع دسترسپذیری سفر برای سالمندان [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 113-129]
رادمهر نیا، علی بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 27-37]
راسخ، نازنین شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
رحیم پور، علی تحلیل آماری صنعت گردشگری جهان، بازارهای آینده و جایگاه ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
رستم زاده، هاشم به منظور پهنه بندی اکوتوریسم در محیط FUZZY,WLC,BOOLEAN مقایسه مدل هایGISمطالعه موردی )استان آذربایجان شرقی( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-50]
رسولی، محمد تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
رضایی، محمد رضا واکاوی توسعۀ گردشگری شهر شیراز با رویکرد تابآوری با استفاده از مدل متاسوات [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 145-168]
رضوانی، محمدرضا راهبرد های توسعه ی اکوتوریسم در مناطق روستایی:مورد مطالعه:دهستان شیوه سر-شهرستان پاوه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 11-26]
رضوی، سید حامد یافتن بهینه ترین مسیر گردشگری با استفاده از الگوریتم دیکسترا [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 31-40]
رضوی، سیدحامد بازاریابی موتورهای جستجو با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز جهت پاسخگویی هدفمند به نیازهای لحظه ای متقاضیان خدمات گردشگری در فضای مجازی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 43-51]
رضوی، سید محمدحسین شناسایی و اولویت بندی زیرساختهای اماکن ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی، مطالعه موردی: اماکن ورزشی شهر جویبار [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 61-68]
رضی محب سراج، سمیه بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
رفیعی، الهام تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده ی گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 11-29]
رهنما، علی بررسی نقش وقف در خدمات رسانی به زائران و گردشگران شهر مشهد [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 47-53]
روزرخ، وحیده بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری، مطالعه موردی شهرستان تویسرکان [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 68-87]
روشنعلی، محمد بررسی تاثیر توسعه گردشگری بر تغییرات فرهنگی روستای غریب محله [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 31-42]
ریاحی، وحید بررسی تاثیر توسعه گردشگری بر تغییرات فرهنگی روستای غریب محله [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 31-42]
ز
زارع آبندانسری، محمد کیفیسازی اوقات فراغت زنان و دختران در خانواده با رویکرد مبتنی بر فعالیتهای جسمانی و ورزشی [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 183-196]
زحمتکش سردوراهی، مهدیه عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
زندکریمی، ارش به منظور پهنه بندی اکوتوریسم در محیط FUZZY,WLC,BOOLEAN مقایسه مدل هایGISمطالعه موردی )استان آذربایجان شرقی( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-50]
زندکریمی، شیدا به منظور پهنه بندی اکوتوریسم در محیط FUZZY,WLC,BOOLEAN مقایسه مدل هایGISمطالعه موردی )استان آذربایجان شرقی( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-50]
زینتی فخرآباد، حسین تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
زینتی فخرآباد، حسین بررسی و تحلیل تأثیرات گردشگری روستایی بر معیشت پایدار روستاییان (مطالعۀ موردی: روستاهای وامنان و کاشیدار شهرستان آزادشهر) [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 1-20]
س
سالاری پور، علی اکبر شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
سبلانی، سمانه بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
سجادی جاغرق، سیدعبدالله ارائۀ مدل گردشگری هوشمند با عاملیت رسانههای اجتماعی (موردکاوی: همدان) [(مقالات آماده انتشار)]
سجادی راد، هادی راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
سدیدی شال، سیده سمیه بررسی تجربیات گردشگران از اماکن مذهبی و تاثیر آن بر مدیریت گردشگری )مطالعه موردی: مسجد امام اصفهان) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 87-109]
سرداری، ایوب به منظور پهنه بندی اکوتوریسم در محیط FUZZY,WLC,BOOLEAN مقایسه مدل هایGISمطالعه موردی )استان آذربایجان شرقی( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-50]
سلطانی، فاطمه اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
سلطانی فر، محمد ارائۀ مدل گردشگری هوشمند با عاملیت رسانههای اجتماعی (موردکاوی: همدان) [(مقالات آماده انتشار)]
سلیمانی، احمدرضا تحلیل اثرات اقتصادی گردشگری ورودی به شهرستان نور با استفاده از مدل گردش پولی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 39-52]
سلیمی، کردستان بررسی اثر توسعه گردشگری بر اشتغال و درآمد ساکنان محلی اورامان [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 69-82]
سیادتان، محمد عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
ش
شاطری، میترا آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
شافعی، رضا تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 92-106]
شاهینی فر، مصطفی نقش گردشگری سلامت (با تأکید بر گردشگری پزشکی)بر توسعة اقتصادی اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 87-95]
شایق، امیرحسین بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
شجاعی باغینی، گلنار طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
شفیعا، سعیده فراتحلیلی بر روش شناسی و یافته های مطالعات کیفیت زندگی گردشگری مقالات فارسی و انگلیسی [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 33-45]
شفیعی رودپشتی، میثم شناسایی راهکارهای مناسب در جهت افزایش آگاهی جامعه نسبت به لزوم توسعه گردشگری پایدار مورد:شهر اصفهان [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 78-91]
شهبازی، میثم تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
شهرابی فراهانی، مهدیه نقش بازدید مذهبی مجازی بر تابآوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
شهرابی فراهانی، مهدیه مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
شیرافکن، الهام تأثیر رفتارهای فراغتی در کیفیت زندگی ذهنی ـ ادراکی سالمندان مطالعۀ موردی سالمندان شهر تهران [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 59-78]
شیرزادی، طاهره اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
شیرمحمدی، یزدان تأثیر بهرهگیری از رسانههای آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیبکنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
شیرمحمدی، یزدان اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
شیرمحمدی، یزدان اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
ص
صابری، علی نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
صفایی پور، مسعود تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
صوفی، لطیف نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
ض
ضیایی، محمود حکمرانی خوب در گردشگری مناطق حفاظت شده با تاکید بر قرق های اختصاصی استان یزد [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 25-38]
ط
طاقتی احسن، نصرت الله ارائۀ مدل گردشگری هوشمند با عاملیت رسانههای اجتماعی (موردکاوی: همدان) [(مقالات آماده انتشار)]
طالبی جونقانی، پگاه آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
طاهری، رسول تحلیل جاذبه های گردشگری ورزشی استان خراسان رضوی با استفاده اش مدل ترکیبی SWOT و AHP [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 53-62]
طهماسبی، محسن نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
ع
عامری، محسن مدیریت و برنامه ریزی گردشگری ادبی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 55-60]
عباس پور، عباس ارائۀ مدل گردشگری هوشمند با عاملیت رسانههای اجتماعی (موردکاوی: همدان) [(مقالات آماده انتشار)]
عباسی، زهره راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
عربشاهی، معصومه بررسی پیشایندها و پیامدهای رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 21-38]
عزیزی، حسین واکاوی توسعۀ گردشگری شهر شیراز با رویکرد تابآوری با استفاده از مدل متاسوات [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 145-168]
عزیزی، نسرین نقش گردشگری سلامت (با تأکید بر گردشگری پزشکی)بر توسعة اقتصادی اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 87-95]
عزیزیان کهن، نسرین کیفیسازی اوقات فراغت زنان و دختران در خانواده با رویکرد مبتنی بر فعالیتهای جسمانی و ورزشی [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 183-196]
علمی، سمانه تأثیر بهرهگیری از رسانههای آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیبکنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
علی اصل، رضا شبکۀ مضامین موانع دسترسپذیری سفر برای سالمندان [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 113-129]
علی پور، احمد تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
علیزاده، ولی الله اقتصاد گردشگری (مروری بر پیشینۀ تحقیق در خارج و داخل) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-20]
علیزاده، ولی الله نقش شاخص صلح در بهبود پیش بینی تقاضای گردشگری با استفاده از تکنیک بارومتریک [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 7-16]
علیزاده، ولی الله تحلیل اثرات اقتصادی گردشگری ورودی به شهرستان نور با استفاده از مدل گردش پولی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 39-52]
علیزاده جورکویه، فرنگیس شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
عمروانی، مینا شناسایی ویژگی های نرم افزارهای کاربردی موبایل به عنوان خدمات ارزش افزوده و اولویت بندی آنها از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 15-29]
غ
غریبی، ابوطالب بررسی عوامل مؤثر بر توسعه نیافتگی صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 57-62]
غفاری، محمد تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده ی گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 11-29]
غنیان، منصور سنجش وفاداری صاحبان کسب و کارهای مرتبط با گردشگری با استفاده ار شاخص سنجش رضایت از عملکرد اروپایی(مورد مطالعه:روستاهای نمونه ی گردشگری شهرستان پاوه) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 41-57]
ف
فاضلی زاد، صبا سنجش وفاداری صاحبان کسب و کارهای مرتبط با گردشگری با استفاده ار شاخص سنجش رضایت از عملکرد اروپایی(مورد مطالعه:روستاهای نمونه ی گردشگری شهرستان پاوه) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 41-57]
فتحی، محمدرضا بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
فتوحی، زیبا بررسی گردشگری شهری اصفهان با استفاده از مدل ترکیبیSWOT-ANP مطالعه موردی محله های جلفا و بیدآباد [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 59-72]
فرخی، موسی آسیبشناسی گردشگری موسیقی در ایران [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 197-210]
فرزان، فرزام شناسایی و اولویت بندی زیرساختهای اماکن ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی، مطالعه موردی: اماکن ورزشی شهر جویبار [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 61-68]
فرزین، محمدرضا برآورد تابع تقاضای گردشگری با استفاده از رویکرد پنل دیتا (مورد مطالعه: ایران و کشورهای منتخب) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 7-19]
فرزین، محمدرضا بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
فرهنگی، علی اکبر ارائۀ مدل گردشگری هوشمند با عاملیت رسانههای اجتماعی (موردکاوی: همدان) [(مقالات آماده انتشار)]
فریدی فشتمی، عالیه شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
ق
قادری، زاهد شناسایی ویژگی های نرم افزارهای کاربردی موبایل به عنوان خدمات ارزش افزوده و اولویت بندی آنها از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 15-29]
قادری نیا، محمد عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-38]
قاسم پور، فائزه بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 27-37]
قنبری، رقیه بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
ک
کاظم پور دهکا، پگاه بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتریهای آژانسهای گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفهای کارکنان (آژانسهای مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
کاظمی، مهدی تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
کدپوری، علی نقش امکانات تفریحی شهری در افزایش مدت توقف زائران)مطالعه موردی: شهر قم( [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 51-63]
کربلایی مجید، ملیحه تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
کرمپور، عبدالحسین بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
کروبی، مهدی شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 24-38]
کروبی، مهدی بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 27-37]
کروبی، مهدی نقص رسانه های ارتباطی در ایجاد نگرش پایداری در صنعت گردشگری [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 53-77]
کروبی، مهدی تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
کروبی، مهدی شناسایی و اولویتبندی عوامل توانمندساز زنان در صنعت گردشگری سلامت استان یزد [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 131-144]
کریمی، مهدیه سطح بندی زیرساختهای گردشگری در استان کرمان با استفاده از رگرسیون وزنی جغرافیایی) GWR ) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 50-66]
کنعانی، محمدرضا تحلیل فضایی ظرفیت های گردشگری استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 59-71]
کوچکی، زهرا تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
کوهستانیان، نیلوفر بررسی پیشایندها و پیامدهای رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 21-38]
کیانی قلعه سرد، سروش تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
گ
گلین سیدی، سیده ستایش بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
ل
لطفی، نرگس تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 92-106]
م
مؤمنی، ماندان بررسی پیامدهای بحران همه گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
متاجی نیمور، میثم نقش شاخص صلح در بهبود پیش بینی تقاضای گردشگری با استفاده از تکنیک بارومتریک [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 7-16]
مجتبی زاده خانقاهی، حسین نقش رفتار تجاری فروشندگان صنایع دستی در بازاریابی مطلوب گردشگران خارجی(مطالعۀ موردی بازار فرش دستبافت تهران) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
مجیدی فر، محمدمسعود شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 24-38]
محراب قوچانی، امید سنجش وفاداری صاحبان کسب و کارهای مرتبط با گردشگری با استفاده ار شاخص سنجش رضایت از عملکرد اروپایی(مورد مطالعه:روستاهای نمونه ی گردشگری شهرستان پاوه) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 41-57]
محمدی، حیدر تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 92-106]
محمدیان، مهشید شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
محمودی، عبدالله تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
محمودی، منیره راهبرد های توسعه ی اکوتوریسم در مناطق روستایی:مورد مطالعه:دهستان شیوه سر-شهرستان پاوه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 11-26]
محمودی میر هاشم، وحید ارائه مدل انتخاب تامین کنندگان صنایع دستی برای جذب گردشگر با بکارگیری مورد CFPR و ANP رویکرد تلفیقی مطالعه : قالی و گلیم استان یزد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-29]
محنت فر، یوسف بررسی اثر درآمد های گردشگری بر توسعه اقتصادی کشورهای منطقه چشم انداز بر ایران:یک مطالعه تجربی طی دوره (1374-1392) [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 63-75]
مدنی، مهدیس حکمرانی خوب در گردشگری مناطق حفاظت شده با تاکید بر قرق های اختصاصی استان یزد [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 25-38]
مرادی، اعظم تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
مریدی، سودابه اثرات خشک شدن دریاچه ارومیه بر گردشگری روستایی)مورد مطالعه، روستاها و بنادر ساحلی ارومیه( [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 17-29]
مزیدی، هاجر تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران از مقصد های گردشگری در استان گلستان(مطالعه موردی :منطقه گردشگری ناهار خوران گرگان) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 81-92]
مزیدی، هاجر بررسی و تحلیل تأثیرات گردشگری روستایی بر معیشت پایدار روستاییان (مطالعۀ موردی: روستاهای وامنان و کاشیدار شهرستان آزادشهر) [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 1-20]
مصطفایی، جواد تحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجستهسازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
معادی خواه، حکیمه آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
معماریان، حسین اولویت بندی معیارهای صنعت گردشگری در میراث صنعتی معماری با استفاده ازتکنیک تصمیم گیری چندمعیاره (مورد مطالعه: منطقه ورسک) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 21-29]
منشی زاده، رحمت الله تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران از مقصد های گردشگری در استان گلستان(مطالعه موردی :منطقه گردشگری ناهار خوران گرگان) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 81-92]
منصوری، زینب تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
منصوریان راوندی، فاطمه مطالعه سهم مولفه های موثر بر رضایتمندی گردشگران با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (مطالعه موردی: شهر قمصر ) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 47-59]
مهاجر، بشری بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
مهدوی نژاد، محمدجواد اولویت بندی معیارهای صنعت گردشگری در میراث صنعتی معماری با استفاده ازتکنیک تصمیم گیری چندمعیاره (مورد مطالعه: منطقه ورسک) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 21-29]
مهدی زاده اردکانی، مریم عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاههای بومگردی مورد مطالعه: اقامتگاههای بومگردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
مهراسا، محمد مهدی عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
موسوی، سید محمد تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 92-106]
موسوی بازرگان، سید جلال عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-38]
موسوی بازرگان، سید جلال تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]
موسوی بازرگان، سید جلال مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
مولادوست، کیومرث تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
مولایی، مرتضی تمایل به پرداخت برای بازدید از منطقه تاریخی اشکفت سلمان (مقایسه ی رو شهای پارامتری و غیرپارامتری ارزش گذاری مشروط) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 7-14]
میرخندان، سیدعبدالله ترغیب به سرگرمی در سبک زندگی از منظر اخلاق اسلامی [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 79-89]
میر دیلمی، سیده سمیرا تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران از مقصد های گردشگری در استان گلستان(مطالعه موردی :منطقه گردشگری ناهار خوران گرگان) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 81-92]
ن
نادرنژاد، عاطفه بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
ناد علی پور، زهرا تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین فاصله و عملکرد اقامتگاههای عمومی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 15-21]
نادعلی پور، زهرا بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری، مطالعه موردی شهرستان تویسرکان [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 68-87]
نادعلی پور، زهرا شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
ناطقی، سپیده تاثیر شکل گیری شبکه بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری )مورد مطالعه: آژانس های گردشگری فعال در سطح تهران( [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 40-48]
نصری، اسماعیل بررسی پیامدهای بحران همه گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
نظری دهقی، اعظم شناسایی راهکارهای مناسب در جهت افزایش آگاهی جامعه نسبت به لزوم توسعه گردشگری پایدار مورد:شهر اصفهان [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 78-91]
نورمندی پور، وحید مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
نوروزی، حسین بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
نیرومند، احسان مروری بر تصویر برند در مقصدهای گردشگری و بررسی روشهای اندازه گیری آن [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 31-41]
نیرومند توماج، عبد الاحد اهمیت اقدامات سبز کسب و کار گردشگری در ادراک مشتری از تصویر سبز:کیفیت تجربه و وفاداری [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 73-79]
نیک بین، مهنا تأثیر هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری با هدف افزایش مزیت رقابتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران [دوره 8، شماره 15، 1402، صفحه 91-112]
نیکخواه قمصری، نرگس مطالعه سهم مولفه های موثر بر رضایتمندی گردشگران با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (مطالعه موردی: شهر قمصر ) [دوره 3، شماره 5، 1395، صفحه 47-59]
و
وثوقی، لیلا ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 13-23]
ه
هاشمی، سید سعید شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگران خارجی به مناطق بیابانی و کویری )مطالعه موردی صادق آباد بافق [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 39-46]
هاشمی، مائده محدودیتهای ادراکشدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموختهشدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
هنرور، افشار تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
هوشیار، وجیهه عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
ی
یاراحمدزهی، محمدحسین نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
یعقوبی منظری، پریسا تعیین راهبردهای توسعه ی پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات در راستای اهداف سند چشم انداز این صنعت [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 73-86]
یوسفی ماتک، حمیدرضا شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد