آقازاده هاشم، امینی کسبی، حسین و جعفری، عماد (1395). بررسی شخصیت برند در شکلگیری ارزش ویژۀ برند (مطالعۀ موردی اپراتور همراه اول). پژوهشهای مدیریت در ایران، 20(2)، 1-20.
برغمدی، قاسم و قلیپور، آرین (1394). بررسی تأثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه. مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(1)، 207-227.
بیات، الناز، شاهحسینی، محمدعلی، امیری، مجتبی و یزدانپناه، احمدعلی (1400). طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه دادهبنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا). .مدیریت بهرهوری، 15(56)، 55-76.
حسنقلیپور، طهمورث، ملایری نوریجانی، عزیزمحمد، باباشاهی، جبار و صادق وزیری، فراز (1394). تأملی بر جنبه انسانی برند: بررسی تأثیر شخصیت برند سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بر رضایت سرمایههای انسانی. بهبود مدیریت، 9(27)، 94-79.
حمیدیانپور، فخریه، ضیاییبیده، رضا وسعیدااردکانی، محمد (1392). ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری. دوفصلنامه علمی کاوشهای بازرگانی، 5(9)، 1-20.
خدامی، سهیلا و اصلانلو، بهاره (1394). طراحی مدل ایجاد جذابیت کارفرما مبتنی بر ساخت برند متمایز کارفرما. پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، دانشگاه تربیت مدرس، 5(1)، 61-83.
خسروی، ابوالفضل و رشیدی، آیدین (1396). مباحث ویژه در بازاریابی پیشرفته، جلد اول. انتشارات مهربان نشر.
رحیمیان، اشرف (1392). برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 5(2)، ص 127-150.
رضایی دولتآبادی، حسین، خزائی پول، جواد و امانی، مجتبی (1392). تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی سازههای تأثیر، اعتماد و ترجیح برند. فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران، 8(29)، 59-72.
عبدالکریمی خلجی، مینا (1392). ارتقاء روحیۀ کارکنان در سازمانها: بررسی نقش برند منابع انسانی. پایاننامۀ کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس.
عزیزی، شهریار (1395). اصول برنامهریزی و مدیریت برند. نصر قلم.
مشبکی، اصغر و تقیزاده، امیرحسین (1398). تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطهای هویت سازمانی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 28(93)، 91-63.
واعظی، مهدی، شاطریان، محسن و کیانی سلمی، صدیقه (1399). تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان. مدیریت برند، 7(23)، 129-169.
Aaker, J. (1997). Dimensions of Brand Personality. Journal of Marketing Research, 34, 347-356.
Ambler, T., & Barrow, S. (1996). The employer brand. Journal of Brand Management, 4)3), 185-206.
Anne-Mette S., Etty R. N., & Anja H. O. (2013). Employer branding: employer attractiveness and the use of social media. Journal of Product & Brand Management, 22(7). 473 – 483.
Axelrod, E. L., Handfield-Jones, H., & Walsh, T. A. (2001). War for talent, part two. McKinsey Quarterly, 2, 9-12.
Beechler, S., & Woodward, I. C. (2009). The global war for talent. Journal of International Management, 15(3), 273-285.
Cable, D. M., & Turban, D. B. (2003). The value of organizational reputation in the recruitment context: a brand equity perspective. Journal of Applied Social Psychology, 33(11), 2244-2266.
Clark, A., & Chen, W. (2007). International Hospitality Management: concepts and cases. Taylor & Francis, 1st Edition
Dell, D., Ainspan, N., Bodenderg, T., Troy, K., & Hickey, j. (2001). Engaging Employees Through Your Brand. The Conference Board (Research Report 1288-01-RR (.
Edwards, M.R. (2010). An integrative review of employer branding and OB theory. Personnel Review, 39(1), 5-23.
Freer, T. (2012). Social media gaming – a recipe for employer brand success. Strategic HR Review, 11(1), 13-17.
Heavey, C., Halliday, S. V., Gilbert, D., & Murphy, E. (2011). Enhancing performance: bringing trust, commitment and motivation together in organisations. Journal of General Management, 36(3), 1-18.
Hult, G. T. M. (2011). Toward a theory of the boundary-spanning marketing organization and insights from 31 organization theories. Journal of the Academy of Marketing Science, 39(4), 509-536.
Kim, R. B., & Zhao, M. (2014). Chinese consumers brand loyalty for consumer products: importance of brand personality as major antecedent of brand loyalty. Asian Academy of Management Journal, 19(1), 1–15.
Lievens, F. (2007). Employer branding in the Belgian Army: the importance of instrumental and symbolic beliefs for potential applicants, actual applicants, and military employees”, Human Resource Management, 46(1), 51-69.
Lievens, F., & Highhouse, S. (2003). The relation of instrumental and symbolic attributes to a company’s attractiveness as an employer. Personnel Psychology, 56(1), 75-102.
Maignan, I., Ferrell, O. C., & Ferrell, L. (2005). A stakeholder model for implementing social responsibility in marketing. European Journal of Marketing, 39(9/10), 956-977.
Martin, G., Gollan, P. J., & Grigg, K. (2011). Is there a bigger and better future for employer branding? Facing up to innovation, corporate reputations and wicked problems in SHRM. International Journal of Human Resource Management, 22(17), 3618-3637.
Moroko, L., & Uncles, M. D. (2009). Employer branding and market segmentation. Journal of Brand Management, 17(3), 181-196.
Mukesh, B., & Damodar, S. (2013). Which Employees’ Values Matter Most in the Creation of Employer Branding?. Journal of Marketing Development and Competitiveness, 7(1), 93-102.
Ong, L. D. (2011). Employer Branding and its Influence on Potential Job Applicants. Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 5(9), 1088-1092.
Petkovic, M. (2004). Geschickte Markenpolitik. Personal, 56(4), 6-9.
Rampl, L. V., & Kenning, P.(2014). Employer brand trust and affect: linking brand personality to employer brand attractiveness. European Journal of Marketing, 48(1/2), 218-236.
Rampl, L. V., Opitz, C., Welpe, I. M., & Kenning, P. (2011). The role of emotions for successful employer branding: insights from functional magnetic resonance imaging (fMRI) and experimental research. Working paper.
Wilden, R., Gudergan, S., & Lings, I. (2010). Employer branding: strategic implications for staff recruitment. Journal of Marketing Management, 26(1-2), 56-73.
Sung, Y., Kim, J., & Jung, J. H. (2009). The Predictive Roles of Brand Personality on Brand Trust and Brand Affect: A Study of Korean Consumers. Journal of International Consumer Marketing, 22(1), 5-17.
Sung, Y., Kim, J. (2010).
Effects of brand personality on brand trust and brand affect.
Psychology & Marketing,
27(7), 661-639