اسعدی، میرمحمد، آذر، عادل و نقوی، سیدعلی (1396). «سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتلهای سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه: هتلهای سنتی منتخب استان یزد)». مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 12، شمارۀ 39، ص 1-26.
اسماعیلزاده، حسین، هرائینی، مصطفی و بهرامی، مهرداد (1397). «میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعۀ موردی: رستورانهای محلۀ درکه تهران)». جغرافیا و برنامهریزی، دورۀ 22، شمارۀ 66، ص 1-21.
بهاری، جعفر، بهاری، شهلا، بذله، مرجان و بهاری، حامد (1396). «تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری، وفاداری مشتری و تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی: هتلهای پنجستارۀ شهر تبریز)». جغرافیایی سرزمین، دورۀ 14، شمارۀ 56، ص 71-83.
تقیزاده یزدی، محمدرضا، سبزعلی رضایی، سیما، امامت، میرسیدمحسن و علیخانی، هنگامه (1397). «ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای هواپیمایی با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصۀ ترکیبی در شرایط فازی». چشمانداز مدیریت صنعتی، دورۀ 8، شمارۀ 30، ص 135-164.
توکلینیا، جمیله و هرائینی، مصطفی (1397). «ارزیابی میزان رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل کانو و سروکوال (مطالعۀ موردی: واحدهای پذیرائی محلۀ دربند تهران)». تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، دورۀ 18، شمارۀ 49، ص 241-258.
حیدرزاده، کامبیز، نجفی، کبری و حسینی، سیدعلی (1396). «تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران». مطالعات مدیریت گردشگری، دورۀ 12، شمارۀ 40، ص 115-153.
صابریفر، رستم (1398). «بررسی رضایتمندی از کیفیت خدمات ارائهشده در شهرهای مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه: شهر مشهد)». جغرافیایی فضای گردشگری، دورۀ 8، شمارۀ 30، ص 125-138.
کرباسی یزدی، امیر و بیشمی، بهار (1398). «ارائۀ یک نقشۀ راه کیفیت خدمات برای آژانسهای مسافرتی بهوسیلۀ روشهای سروکوال و رمبراند». نشریۀ تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، دورۀ 19، شمارۀ 54، ص 219-236.
موسوی جد، سیدمحمد، شافعی، رضا، شریفی، مریم و محمدی، حیدر (1397). «بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان هتلهای استان کردستان». جغرافیایی فضای گردشگری، دورۀ 7، شمارۀ 27، ص 111-129.
Blery, E., Batistatos, N., Papastratou, E., Perifanos, I., Remoundaki, G., & Retsina, M. (2009). “Service quality and customer retention in mobile telephony”. Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing, 17(1), 27-37.
Cuc, S. (2010). “A Managerial Approach of Customer Satisfaction Drivers in the Clothing Industry”. Management & Marketing-Craiova, 2, 334-342.
Fourie, J., & Santana-Gallego, M. (2011). “The impact of mega-sport events on tourist arrivals”. Tourism management, 32(6), 1364-1370.
Kandampully, J., & Suhartanto, D. (2000). “Customer loyalty in the hotel industry: the role of customer satisfaction and image”. International journal of contemporary hospitality management, 12(6), 87-110.
Kandampully, J., & Hu, H. (2007). “Do hoteliers need to manage image to retain loyal customers?”. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 19(6), 435-443.
Kandampully, J. Mok, C., & Spark, B. (2003). “Service Quality management in hospitality, tourism, and leisure”. International Journal of Tourism Research, 5(1), 12-23.
Kim, S., & Lee, J. S. (2013). “Is satisfaction enough to ensure reciprocity with upscale restaurants? The role of gratitude relative to satisfaction”. International Journal of Hospitality Management, 33, 118-128.
Kouthouris, C., & Alexandris, K. (2005). “Can service quality predict customer satisfaction and behavioral intentions in the sport tourism industry? An application of the SERVQUAL model in an outdoors setting”. Journal of Sport & Tourism, 10(2), 101-111.
Lim, J., Lim, K., Heinrichs, J., Al-Aali, K., Aamir, A., & Qureshi, M. (2018). “The role of hospital service quality in developing the satisfaction of the patients and hospital performance”. Management Science Letters, 8(12), 1353-1362.
Madar, A. (2019). “Continuously Improving the Quality of Tourism Services, a Method of Increasing Customer Satisfaction”. Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Economic Sciences, Series V, 12(1), 87-94.
Mahato, S., Campus, N. C., Goet, J., & Campus, S. D. (2020). “Service Quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty in Nepalese Restaurant Industry”. International Journal of Innovative Science and Research Technology, 5(12), 1255-1261.
Özkan, P.,
Süer, S.,
Keser, İ. K., &
Kocakoç, İ. D. (2019). “The effect of service quality and customer satisfaction on customer loyalty: The mediation of perceived value of services, corporate image, and corporate reputation”.
International Journal of Bank Marketing, 38(2), 384-405.
Phu, N. T. C., & Nga, N. T. N. (2020). “Factors Affecting the Quality of Tourism Services in the Lower Mekong River Basin”. American International Journal of Business Management, 3(5), 82-89.
Satti, Z. W.,
Babar, S. F.,
Parveen, S.,
Abrar, K., and
Shabbir, A. (2020). “Innovations for potential entrepreneurs in service quality and customer loyalty in the hospitality industry”.
Asia Pacific Journal of Innovation and Entrepreneurship, 14(3), 317-328.
Setiawan, H., & Sayuti, A. J. (2017). “Effects of service quality, customer trust and corporate image on customer satisfaction and loyalty: an assessment of travel agencies customer in South Sumatra Indonesia”. IOSR Journal of Business and Management, 19(5), 31-40.
Vasylykha, N., & Pavlish, L. (2017). “Theoretical and Methodical Approaches to the Formation and Evaluation of the Quality of Tourist Services”. Baltic Journal of Economic Studies, 3(5), 45-51.