منابع فارسی :
احمدی ندوشن. مژده و محمد داورپناه
جزی، 1390 ، پایش رسانه های اجتماعی و نقش آن
در بازاریابی، چهارمین کنفرانس مهندسی رسانه،
تهران، دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،
اسفندیار. کوروش؛ محمد شریفی تهرانی و
محمدعلی شفیعی عربی، 1393 ، نقش امنیت در ایجاد
تصویر ذهنی گردشگران خارجی از مقصد ایران، اولین
همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری
جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها،
مشهد، پژوهشگاه گردشگری جهاد دانشگاهی،
باقریان. باقر و محمد ملکی، 1393 ، رسانه
های ارتباطی بازاریابی و مدیریت نام تجاری، نخستین
کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه، تهران،
مرکز توسعه آموزش های نوین ایران )متانا(
پوررشیدی. رستم؛ سمانه مهدی زاده و مهدیه
شیخ پور، 1393 ، بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر
بازاریابی و تبلیغات، همایش بین المللی مدیریت،
تهران، موسسه سفیران فرهنگی مبین،
سیادت. سیدحسین و سیدامیرحسین سخی
جوارشک، 1393 ، ارائه یک مدل مفهومی برای ارزیابی
محبوبیت محتوی تبلیغات برند های تجاری در رسانه
های ارتباطی بازاریابی آنلاین، اولین همایش ملی
پژوهش های مهندسی رایانه، تهران، مرکز توسعه پایدار
علم و صنعت فرزین،
غفاری محمد، رضایی دولت آبادی حسین،
دهقانی فرشید ) 1393 (تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری
گردشگران به مقاصد گردشگری مورد مطالعه:
گردشگران خارجی سفرکرده به شهر اصفهان
فخاری. مجتبی؛ علیرضا ناصرالاسلامی و
فرشید رضاجویی، 1393 ، بررسی نقش رسانه های
ارتباطی بازاریابی بر قصد خرید مصرف گنندگان، کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و
کار، تهران، موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا
لطفی. حیدر و الهه حمیدی، 1392 ، توسعه
گردشگری و نقش رسانه ها در مدیریت تصویر ذهنی
گردشگران از ایران، اولین همایش ملی مدیریت
گردشگری، طبیعت گردی و جغرافیا، همدان، انجمن
ارزیابان محیط زیست هگمتانه،
منصوری موید فرشته،) 1390 (تاثیر تبلیغات
اینترنتی بر تصویر ذهنی از مقصد،فصل نامه مطالعات
مدیریت گردشگری
منابع لاتین:
1. Assaker, G., & Hallak, R. (2013). Moderating effects of tourists’ novelty-seeking tendencies on destination image, visitor satisfaction, and short-and long-term revisit intentions. Journal of Travel Research, 0047287513478497. 2. Bao, G. M., & Hu, F. S. (2008). A Study on the Impact of Destination Tourism Image on Tourists’ After-Sale Behavior: An Analysis of Perspectives from Japanese and Korean Tourists in Hangzhou. Tourism Tribune, 23(10), 40-46.
3. Barger, V. A., & Labrecque, L. (2013). An integrated marketing communications perspective on social media metrics. International Journal of Integrated Marketing Communications, Spring. 4. Li, X. R., & Stepchenkova, S. (2011). Chinese outbound tourists’ destination image of America: Part I. Journal of Travel Research, 0047287511410349. 5. Park, Y., & Njite, D. (2010). Relationship between destination image
105
سال پنجم، شماره دهم، بهار، 1397
and tourists' future behavior: Observations from Jeju island, Korea. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 15 (1), 1-20.
6. Poe, M. T. (2010). A History of Communications: Media and Society from the Evolution of Speech to the Internet. Cambridge University Press.
7. Yadav, M., Joshi, Y., & Rahman, Z. (2015). Mobile Social Media: The New Hybrid Element of Digital Marketing Communications. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 189, 335-343.